czwartek, 26 marca 2015

Wiosenna dzianinowa bluzeczka

 Starych projektów czar. Kiedyś kupowałam sobie robótkowe gazetki i robiłam na drutach takie dzianinowe bluzeczki. Biorąc pod uwagę fakt, że byłam posiadaczką maszyny dziewiarskiej, obrabiałam także swoje koleżanki, w pozytywnym tego słowa znaczeniu.  Jak na tamte, stare już czasy, dziewczyny były zadowolone z moich dzianinowych propozycji, bo na dzianinie też hafowałam, jak się domyślacie, motywy kwiatowe. Szkoda, że nie uchował się do teraz, mój dzianinowy komplet w kolorze brązowym, składający się se spódnicy w kliny i bluzeczki z długim rękawem, z owalnym dekoltem. Na dole spódnicy wyhaftowany był motyw maku polnego i na bluzce jego mniejsze odbicie. To był fajny pomysł i zastanawiam się, czy do takich robótek nie wrócić. Zdjęcia, żródło Strick- Schick z 1990r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.