niedziela, 22 marca 2015

Szydełkowy pled i poduszki ( Szydełkowe skarby )

Bluzeczka księżnej musi poczekać do czasu, kiedy znajdę odpowiednie kordonki do jej wykonania.  A teraz, całkiem przypadkowo, znalazłam  w internecie schematy graficzne, do wykonania szydełkowego pledu i okrągłych poduszek.  Natychmiast wszystko zamieszczam sobie na blogu.  Zdjęcie tego pledu,  mam już od dawna  w swoich zasobach.  Bardzo byłam niezadowolona,  bo nie miałam schematów.  Dla mnie, osoby rozmiłowanej w motywach kwiatowych, taki pled z jaśkami, to prawdziwy skarb. Muszę zgromadzić odpowiednie kolory włóczek i zrobię go sobie. Chociaż ostatnio, ujrzałam zdjęcie  pledu dzianinowego, zrobionego kołkami,  który chciałaby mieć na swojej kanapie,  młoda dziewczyna. Pled dzianinowy, którego zdjęcie przysłała mi na pocztę, jest rewelacyjny,  niespotykany, rzekłabym, nowoczesny.Zdjęcia, żródlo: Internet





1 komentarz:

  1. Przepiękny pled! Ja również uwielbiam takie wzory:)z niecierpliwością czekam na Twoją wersję... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.