niedziela, 8 września 2019

Mój pierwszy entrelac





































Poczyniłam  zakup włóczki wełniano- moherowej, odpowiedniej grubości, z której inne panie wykonują piękne chusty techniką entrelac. Na zdjęciach właśnie wyświetlam zdjęcia  , których żródłem sa  dzieła   innych kobiet. Ja również postanowiłam zmierzyć się z  tym zadaniem i dlatego zgromadziłam w tym poście zarówno schemat graficzny... jak i  zdjęcia chust pięknie wykonanych przez inne   mistrzynie  tej techniki. Ja narzazie jestem w tym temacie... zielona.  Ale na naukę nigdy nie jest za póżno, zwłaszcza, ze taka chusta bardzo mi się podoba i chce wejść w jej posiadanie.  Wykonałam wcześniej kilka innych chust, które noszone przez mlode kobiety z mojej rodziny.   Teraz spróbuje tej techniki, a jak   wszystko mi się uda, to zapewne znów takimi chustami obdzielę kobietki z mojej ukochanej rodzinki.  Zdjęcia  mojego autorstwa i Pinterest oraz internet.
Oto mój zakup.Kolorystyka tej melanżu  bardzo mi odpowiada. Z zakupu jestem zadowolona..






Te chusty, w wykonaniu Pani Myszki, są przecudownej urody. też tak bym chciała  dziergać. Może mi sięuda.

2 komentarze:

  1. Chusty są cudne, też bym tak chciała, tylko naprawdę nie rozumiem wykonania tego wzoru. Szkoda, bo chusty są naprawdę przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służę pomocą, jeśli Pani sobie tego zyczy.To...naprawdę proste...

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.