poniedziałek, 27 września 2021

Design by Lucyna Siring / Nr. 1 / Projekt autorski


 
W tym poście przestawiam  jedna z wersji  mojego projektu na  choinkowe zawieszki Anno Domini 2021. Projekt zawieszek w postaci śnieżynki i dzwoneczka wykonałam z nici bawełnianych merceryzowanych  Cable o gramaturze 660m/100 gram, szydełkiem Nr. 1,25. Są to nici bawełniane bardzo dobrej jakości. Ale nie wykluczam   zastosowania do tego celu nici bawełnianych białych innych marek. W wykonaniu  zastosowałam    elementu ściegu tunezyjskiego. w celu uzyskania  wypukłości wzoru i jego przestrzennego charakteru. Jest to pierwowzór tych dwu zawieszek, nad którym pracowałam jakiś czas. I choć  w  ukryciu mam jeszcze inna wersję  projektu choinkowych śnieżynek, to dziś zapraszam do obejrzenia tych zdjęć.



















16 komentarzy:

  1. Piękny komplecik zawieszek:)))wzór mega fajny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za Twój mily komentarz. Lubię szydełkowe eksperymenty. I czasem cos mi się mniej lub więcej udaje. Pozdrawiam cieplo.

      Usuń
  2. Cudeńka,myślałam że znajdę schemat na te piękności...

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu cudeńka🙂,podziwiam.Sama lubię eksperymentować szydełkiem ale takiej śnieżynki jeszcze nie mam.Chętnie przytulę schemacik...🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schematu byc nie może, bo to moja osobista szydełkowa improwizacja, szydełkowy eksperyment, taki mój projekt, moje dzieło, stanowiące moja wlasność intelektualna. Ale sporo Pań prosi mnie o ten schemat, więc będe musiala narysować go odręcznie na kartce papieru , zrobić zdjęcie tego rysunku i tu zamieścić.Motyw ten ma kilka wcześniejszych aranżacji. Cierpliwości. Dziękuję za ciepły komentarz i proszę o chwilę cierpliwości.

      Usuń
  4. Coś pięknego zazdroszczę zdolnosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły i budujący komentarz. Rozumiem, ze udało mi sie stworzyć coś ciekawego, coś...co podoba się innym . Jeszcze tylko muszę stworzyć odręcznie schemat. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Cuda, cuda, cuda, jak wszystkie zresztą 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Lucynko. Odkryłam dzisiaj Twoją przepiękną śnieżynkę. Czy można kupić wzór? I gdzie? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ten miły komentarz. Jestem dość dobra w tworzeniu nowych wzorów śnieżynek szydełkiem, lecz nie najlepsza w tworzeniu ich schematów graficznych, zwłaszcza, ze tu zastosowałam ścieg tunezyjski. Ale obiecuję...narysuję lub opiszę i udostępnię każdej zainteresowanej osobie za niewielka opłatą. Pozdrawiam Cię ciepło.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam bardzo serdecznie
    Od jakiegoś czasu oglądam Pani cuda i jestem pod wielkim wrażeniem jakie cuda Pani tworzy. Zazdroszczę wyobraźni, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Myślę, że każdy z nas przyniósł ze sobą naświat jakiś talent. Trzeba go tylko ...odkryć. Pozdrawiam Panią ciepło.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli można to prosiłabym o schemacik tylko proszę mi napisać jak mam zapłacić . Moje email to : joasia.w.1977@gmail.com. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o cierpliwość. Będzie PDF na sklepie Vintage4Lady na Etsy.com. Pobierze Pani za grosze. Mam dużo pracy a schemacik w trakcie opracowywania. To będzie opis słowny rząd po rzędzie ,ilustrowany zdjęciami. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.