wtorek, 21 września 2021

Zawieszkowa arystokracja Projekty autorskie.

 


Od dawna  marzył mi się   autorski pomysł na choinkowe zawieszki.  Już w ubiegłym roku  kombinowałam przy tym pomyśle. Ale każdy kolejny ..., wydawał mi się wciąż niedoskonały.  Więc  go ulepszałam, ulepszałam i... ulepszyłam. Ale jestem pewna, ze po pewnym czasie ten...ulepszony, wyda mi się za mało ulepszony. I wiecie co? To fantastyczna zabawa  z tym ulepszaniem i świetny  rękodzielniczy eksperyment.  Wiele przy tym roboty...ale i satysfakkcji też. dziś pokaże Wam zdjęcia z mojego najnowszego, bardzo już ulepszonego  , autorskiego pomysłu na szydełkowe choinkowe zawieszki. Ale nie  mogę obiecać, ze to ,,ulepszenie, będzie  ostatnie...












 










1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.