środa, 22 września 2021

Zawieszkowy sezon w pełni. Projekty autorskie

 
Sezon  zawieszkowy w pełni. Każdego roku o tej porze  miłośniczki szydełka skupiają swoja uwagę na wykonaniu  najnowszych  modeli choinkowych zawieszek. Ja też mam  potrzebę poeksperymentowania  w tym zakresie. A co  w tym eksperymencie powstało to można zobaczyć na tych zdjęciach. Zapraszam do oglądania. 
Ulepszyli bloga i kiedy mi się zdarzy   pobrać  dwa razy to samo zdjęcie, to nie mogę lub, może nie potrafię, go usunąć Trzeba   post  rozpocząć od nowa.



















2 komentarze:

  1. Ale Ty jesteś pracowita Lucynko. Wszystko jest takie piękne. Ja też mam problem z nowym bloggerem. Ostatnio wszystko mi się rozjechało i nie umiem sobie poradzić. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🌿☔

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię z szydełkiem eksperymentować i poszukiwać nowych pomysłow. A... jak się robi, co się robic lubi... to się robi i robi. Ale szydełkowgo obrusa na okrągły stół skończyc nie mogę od 3 lat! Już ta robótka barfzo mi sie znudziła. Pozdrawiam serdecznie. Wpadnę pozwieszać Twoj ogród, bo rowniez kocham kwiaty i ogrody.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.