wtorek, 21 marca 2017

Serwetka do dużego koszyczka


Zrobilam przyjaciółce serwetkę na jej duży koszyczek do święconki. Miała dziewczyna problem, bo jej koszyczek jest spory i ma kształt prostokąta o wymiarach  20 x 30 cm.. Na ostatnim zdjeciu, trochę nieudolnie,  spróbowałam  pokazać, jak taki koszyczek bedzie sie prezentował z tą serwetką . Mam nadzieję, że bedzie zadowolona. Zdjęcia: Lucyna Siring
Tu jest moja serwetka w zestawieniu z tą większą.

A tu na koszyczku prostokatnym o wym 20 x 30 cm. Podlożylam kartonik o tych wymiarach. Schemat graficzny tej serwetki jest dostępny na moim zbiorze w   Pinterest, na tablicy z szydełkowymi serwetkami.. Link w gornym i bocznym pasku bloga. szydelkowymiserwetkami. Linki w górnym i bocznym pasku bloga.


8 komentarzy:

  1. Elegancka serwetka i jak ulał pasuje do tego koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you have this pattern written in English row by row? I can not do diagrams.

    OdpowiedzUsuń
  3. I m sorry.I dont even have this pattern written in Polish. I can read graphic pattern well

    OdpowiedzUsuń
  4. Wo kann man sich die Anleitung für dieses deckchen runter laden. Es sieht super aus.

    OdpowiedzUsuń
  5. KObietki Kochane, przecież macie schemat graficzny tej serwetki tu zapisany. Przykro mi, ale nie znam języka angielskiego ani nie prowadzę usług typu opis wykonania serwety wiersz po wierszu... Naprawdę warto poznać symbole graficzne, bo schematy sa naprawdę łatwe w czytaniu. POzdrawiam wszystkie zainteresowane Panie bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.