piątek, 3 lutego 2017

Serwetkowe inspiracje na wiosnę



Moja "jajeczkowa" serweta, na wielkanocny stół, już niebawem będzie gotowa. Na pewno tu się pojawi post jej poświecony. I tak między pracą nad obrusem, którego szydełkowanie juz rozpoczęłam, a dzierganiem na drutach kamizelek dla moich księzniczek i dokończenia rekawa, do mojego moherowego sweterka, naszła mnie myśl, by zaplanować wykonanie szydełkowego bieznika na ławę, stosownego do jej przyozdobienia, na wiosenną Wielkanoc. Przywołałam tu, napiekniejsze moim zdaniem, pomysły na taki bieznik. Ten pierwszy, żonkilami, wydaje mi się być wyjątkowej urody.Można też znależc jeszcze  inne projekty, ale ten jest  elegancki i taki... niepospolity. Bardzo podoba  mi się tez bieznik z kaliami, chociaż to  może juz na inne okazje. Załączam schematy graficzne, by się z Wami tymi pomysłami podzielić. I jak zwykle, trzeba zabrać sie do  realizcji pomysłów. Zdjęcia, zródło: Pinterest






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.