wtorek, 7 lutego 2017

Serweta wielkanocna z jajeczkami


 Wielkanocna serwetka z kolorowymi i białymi jajeczkami, juz jest gotowa. Wyświetlam ją jeszcze nieusztywnioną i nienapietą, bo do Swiąt Wielkanocnych zostalo trochę czasu. Chcę by na tę świąteczną  okazję, wygladala swiezo. Na zdjeciu z lewej, serwetka zwisająca, uchwycona za środek. Wykonana z nici bawełnianych białych, " Filet Sajnóg", ktore  nie daja efektu elegancji. Są zbyt miękkie, pomimo merceryzowania. Gramatura ich to 535m/10 dag, szydełkiem Nr 1,5. Ma srednicę 55 cm.. na samym dole posta jest jej schemat graficzny oraz zdjecie oryginału, zaczerpnięte z  Nr1/2007 "Diana Robótki." Ja jedynie wpadłam na pomysł, aby te mniejsze jajeczka wykonać z kordonków kolorowych, by uzyskać efekt kraszanek, czyli jajeczek wielkanocnych, zabarwionych na rózne kolory. Zdjęcia są mojego autostwa.






6 komentarzy:

  1. Pomysłowa, świetna serwetka! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda! jeszcze takiej nie widziałam, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka, chyba skorzystam ze wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka niespotykana☺ świetnie wyszła ☺pozdrawiam. ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, wzór pochodzi ze starej robótkowej gazetki. Niewiele osób może ją posiadać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.