poniedziałek, 2 marca 2015

Świąteczny obrus na... Boże Narodzenie

Szukałam, szukałam i wreszcie znalazłam,  a właściwie odkryłam w jednym z albumów,  taki oto wzór na bożonarodzeniowy obrus. Czyż nie jest śliczny???  Mogłam go przed Wami ukryć, gdzieś na tyłach bloga, bo przecież to nie pora, by eksponować przed Wielkanocą, obrusy uświetniające święta  Bożego Narodzenia!!! :)  Ale pomyślałam sobie,   że przynajmniej ja,  gdy będę chciała go mieć na najbliższe Boże Narodzenie,  to muszę już zacząć pracę na nim,  aby zdążyć na czas.  A jeśli któraś z Was dziewczyny,  też  myśli tak jak ja,  więc chyba nie jest błędem,  że ten schemat krzyżykowego obrusa,  udostępniam  na blogu teraz???  Żdjęcia, żródło: Internet



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.