piątek, 20 marca 2015

Toaletka w stylu retro

 Lata 30-te, lata 40-te... Stare style zawsze są żródłem inspiracji.   Zapatrzona w piękno stylizacji minionych lat, zapragnęłam mieć taki osobisty kącik,  w stylu retro. Padło na toaletkę.  Zanim pomyślałam,  córka już znalazła i zrobiła mi łańcuszkową serwetkę,  ozdobioną dwoma kwiatkami,  bardzo nawiązującą do szydełkowych pomysłów z tamtych lat.  Muszę powiedzieć, że serwetka świetnie się wkomponowała w ten  styl retro,  mojej toaletki.  Wraz ze starymi świecznikami  i  starym zdjęciem,  w drewnianej ramce,  stanowi jedną całość.  Moje kosmetyczne drobiazgi,  tylko dopełniają  tą stylizację.   Muszę powiedzieć,  że teraz przyjemniej mi się zasiada do porannego makijażu.  Czuję się niczym dama z minionej epoki, dowartościowana  toaletką w stylu retro.  Szydełkowa serwetka jest do sprzedania, w promocyjnej cenie 70 PLN.  P O L E C A M. Zdjęcia są mojego autorstwa.
Schemat graficzny serwetki

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.