czwartek, 12 marca 2015

Ananasowy rożek


Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, dotyczące moich chusteczek z szydełkową koronką.  Jest mi bardzo miło,  że tu zaglądacie.  Ukończyłam już chusteczkę z ananasowym rożkiem i zrobiłam kilka zdjęć.  Pogoda jest pochmurna i nie są one najlepszej jakości,  ale nie wiem kiedy będzie słoneczny dzień.  Nie chciałam czekać. Chusteczki jak zwykle, sfotografowałam w koszyczku a także tam,  gdzie ich... miejsce,  czyli w mojej torebce.  w wykonaniu jest ostatnia z chusteczek,  z różową koronką i koniecznie z rożkiem.  Na sobotę powinna być gotowa.  Zdjęcia są mojego autorstwa.



2 komentarze:

  1. Piękna :-) Cudny ananasowy róg :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne chusteczki. Tyle pracy kosztują.
    Też kiedyś takie robiłam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.