czwartek, 13 listopada 2014

Święta haftem krzyżykowym malowane




   Próbowałam w swoim życiu haftować różnymi technikami. W szufladach mam takie niedokończone robótki. Przydałaby mi się dodatkowa para rąk, tyle mam robótkowych marzeń. Od lat chcę sobie wyhaftować krzyżykami świąteczny, bożonarodzeniowy obrus. Gdzieś tam trzymam w szufladach starą gazetkę, z wzorem i projektem. Teraz, kiedy w necie są tysiące takich pomysłów, warto byłoby wreszcie to marzenie, o świątecznym obrusie, zrealizować. Ale nie mogę się powstrzymać, aby na blogu nie pokazać kilka pomysłów, jak haftem krzyżykowym pomalować święta Bożego Narodzenia. A można wiele. Zobaczcie, proszę.Zdjęcia, żrodło; Internet


2 komentarze:

  1. Hola yo también he querido bordar un mantel de navidad, me gusta los diseños que publicaste pero salen borrosos, sería que puedes publicar para descargar la imagen bien. Gracias

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIestety ...nie mam wpływu na to jakiej jakości są zdjęcia wzorów haftów krzyzykowych, gdyz nie ja je stworzyłam i nie mogę ich poprawiac!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.