wtorek, 4 listopada 2014

Nie zdążyłam się pochwalić...

 Lato minęło a ja nie zdążyłam się pochwalić. Pamiętacie o moim balkonowym ogródku? W jednym z postów pisałam o mojej największej tajemnicy. Napisałam tak, bo nie wiedziałam, czy uda mi się tą roślinkę wyhodować. Kupiłam u ogrodnika takie maleństwo, zaledwie 20 cm wysokości. Ale mój  clematis  miał się całkiem dobrze i... proszę, wyrósł w ciągu lata, do 1,5 m wysokości  i... zakwitł!  Jestem z niego dumna. Załączam zdjęcie. Niżej, panoszący się mnogością liści, prezent od mojej sąsiadki Ali. Tez był taki malutki i proszę, jaki wyrósł. Niestety, nie znam botanicznej  nazwy tej rośliny.

1 komentarz:

  1. Witam, wydaje mi się, że drugą rośliną jest zroślicha stopowcowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.