poniedziałek, 24 listopada 2014

Małemu chłopcu na prezent

Ani Janus, prowadzącej bloga handmadebyannajanus.blogspot.com, przeznaczam tego posta jako inspirację. Aniu, zrobiłaś na drutach takie piękne rękawiczki i czapkę, wykorzystując wzory norweskie, to taki sweterek zrobisz  z zamkniętymi oczami, Ja  kiedyś dla swoich dzieci, gdy były małe, robiłam na drutach i na maszynie dziewiarskiej, dużo różnych sweterków, spódniczek, spodenek, sukienek itd. Najwięcej tych dzianinowych i szydełkowych ubranek miała moja córka..Ale dla chłopców tez można wydziergać sweterek i przyozdobić go "męskim" haftem, np. jak ten motyw rodem z cyrku. Teraz chciałabym młodym mamom a także babciom proponować różne, wyszukane przeze mnie elementy ubioru,  wykonane z włóczek (są specjalnego przeznaczenia dla dzieci). Być może któraś z propozycji  spodoba się mamie,babci i dziecku. A Ty Babciu, też pomyśl o prezencie dla wnuka. Propozycji  mam sporo, z dawnych lat. Ten model też wyszukany w dawnym Stricku-schicku. Jednak uważam, że są one ponadczasowe, zawsze urocze i modne. Często korzystam z tych modeli, kiedy robię sweterki swoim wnuczkom. Dzieci teraz lubią mieć na bluzeczkach i sweterkach różne aplikacje.Ten sweterek jest prosty do wykonania. Zrobić go  gładkim ściegiem a następnie wyszyć na nim wzór według schematu. Udanego dziergania.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.