czwartek, 6 listopada 2014

Serwetka z haftem krzyżykowym

Tego posta dedykuję wszystkim moim obecnym i przyszłym Obserwatorkom oraz Gościom z Polski i całego świata, odwiedzającym mojego bloga.Witam Was wszystkie razem i każdą z osobna. W tym celu nakryłam ławę serwetą z pięknym haftem krzyżykowym i mereżką. A także przygotowałam już filiżanki do kawy i kieliszeczki do trunku. Na zdjęciu są one puste ale czekają cierpliwie na każdą z Was. Oczywiście pojawi się tu jeszcze ciasto, naleweczka z aronii i liści wiśni,  a może jeszcze jakiś  inny deser. Miło mi, że jesteście ze mną i zaglądacie na mojego bloga. Cenię sobie bardzo Wasze zainteresowanie moimi pracami i Wasze opinie na ich temat. Mnie również interesują Wasze dokonania. Wiele się od Was, dziewczyny nauczyłam i myślę, że jeszcze wiele się nauczę. Życzę każdej z Was, interesujących eksperymentów rękodzielniczych, wynikającej z tego pogody ducha, słonecznych dni i.... obyśmy mogły jeszcze długo tu się spotykać.

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję że kiedyś się spotkamy .Lubię kawę i kawałek ciasta a kieliszeczkiem nalewki własnej nie pogardzę.Serweta cudna.Zachwycałam się też Twoim balkonem ukwieconym.Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ten post o książce z haftem nie wyświetla sie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.