wtorek, 26 marca 2019

Wielkanoc 2019 r.



Swięta  Wielkanocne, bez dekoracji i ozdób i symboli świątecznych, to... katastrofa. W tym   roku postanowiłam wzbogacić zasób swoich  świątecznych  dekoracji, gdyż te dawne już się opatrzyły i przestały być interesujące. A oprócz tego, nic nie stoi w miejscu. Artyści tworzą wciąż coś nowego. Wśród tylu wspaniałości, możemy  się niektórymi  propozycjami zainspirować, popatrzeć  i  sobie wykonać.  Na pierwszym zdjęciu prezentuję  szydełkowe pisanki. Miały to  być szydełkowe..., wydmuszki. Niestety, wybrana wybrana do ich stworzenia, nie pozwoliła mi na ... usunięcie   styropianowego jajeczka ze środka. Klej, który posłużył  do ich usztywnienia, mocno przykleił je do  styropianowych jajeczek. Więc pozostawię je  w  takiej formie, jak na zdjęciu. To i dobrze, bo będą trwalsze.  W planach są jeszcze pisanki decupage. Pierwszą z nich prezentuje na dalszych zdjęciach.  Pierwsze koty za płoty. Następne będą  wielkości jajka kurzego a pozostałe, jeszcze mniejsze. Tak więc sezon Wielkanocy 2019  roku uważam za otwarty.  Prace  nad następnymi wielkanocnymi ozdobami, w toku. Zapraszam do oglądania.Dziękuję Wszystkim Paniom, które tu zaglądają, bo wiem, ze nie zawsze starcza czasu na podróże  po znajomych blogach. sama muszę się w tym dziele, poprawić. Zdjęcia mojego autorstwa










4 komentarze:

  1. Widać że Święta za pasem. Tracimy głowę dla ozdób na wiosenne święta. Klasyczny prosty wzór dla małych jaj się sprawdza, mi się podoba. Ja na styropian nakładam folię, wtedy usztywniona robótka łatwiej się odkleja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to dobrze mieć Przyjaciół. Dzięki za bezcenną radę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przypadły mi do gustu Twoje szydełkiem zrobione ozdoby na jajeczka. Kolory są śliczne! Bardzo wiosenne. Ja niestety nie porywam się z szydełkiem na takie prace. Dlatego podziwiam właśnie Twoje.
    Jajeczka owinięte ozdobnymi kwiatami - piękne.
    Chyba pomyślę o tej technice.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zajrzałam do twojego bloga. Zobaczyłam tam Twoje wielkanocne jajeczka i powiem , ze każda technika zdobienia pisanek jest dobra.Oprócz techniki zdobienia szydełkiem lubię też pisanki zdobić metoda decoupage, co pokazuję na innym blogu pt. ,, W domu i w ogrodzie,, Link do tego bloga jest w prawym pasku tej strony. Wykorzystuję tez czasem metodę zdobienia woskiem.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.