niedziela, 17 marca 2019

Kwiaty na moim balkonie.




Google  niebawem zlikwiduje  nasze profile a wraz z nimi nasze albumy.  A właśnie tam, miałam kilka albumów  z najciekawszymi  zdjęciami swoich kwiatów, hodowanych na  balkonie i w doniczkach.  Może to nic takiego, ale dla mnie to taki mały mój świat i moje małe  radości. Jak każda kobieta, kocham kwiaty ale nie mam ogrodu. Pozostaje mi  miłe zajęcie, jakim jest  doglądanie  kwiatków hodowanych na balkonie i w doniczkach.  Nie będę tu zamieszczała ani nazw swoich kwiatków, ani ich opisów,  bo każdy przecież kwiaty zna Jest to post pamiątkowy, który chociaż w niewielkim stopniu zastąpi mi utracone na Google albumy.































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.