niedziela, 22 stycznia 2017

Szydełkiem na Walentynki



 Sama nie zamierzam  juz wykonywać Walentynkowych upominków, chociaz niektore, zamieszczone tu propozycje są dla mnie kuszące. Chociażby te podusie  na zdjeciu z lewej strony, szydelkowy pled  z serduszkami czy serwetki. Zawsze mogę je wykonać dla bliskich mi osób. Takie prezenty z okazju Walentynek, na pewno zostałyby przyjęte z entuzjazmem. W kazdym bądż razie, zostałam zainspirowana, a to jest pierwszy sygnał, że  ktoryś z tych pomysłów zostanie zrealizowany. Szkoda, ze nie potrafię szydełkować maskotek, bo to serduszko, na jednym z ostatnich zdjęć, jest przeurocze. Wcześniej wykonane przeze mnie szydełkowe, Walentynkowe upominki, zamieszczam na ostatnich zdjeciach. Zdjecia, zródlo; Internet i moje własne.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.