sobota, 21 stycznia 2017

Mój szydełkowy obrus na owalny stół


Przejrzałam wiele internetowych stron, wyszukałam całkiem sporo pięknych pomysłów na  szydekowy  obrus, ale tylko po to, by w koncu wybrać szydełkowy wzór elementu z moich prywatnych zbiorów. Ten element stanowi mała serwetka, jak na pierwszym zdjęciu. Trochę sobie ten element zmieniłam, dodając zabudowane okienka, by tło kwiatka  było bardziej wyraziste. Myślę, ze efekt końcowy będzie całkiem dobry. Połączonie elementów widać na zdjęciu trzecim. Wybrałam nici bawełniane CABLE, 660m/100g i szydełko Nr 1,5. Muszę wykonać ok 70-ciu  takich małych serweteczek, by po ich połączeniu powstał obrus.Potem koronkę brzegową.Ciekawe ile czasu mi to zajmie.Nizej zamieściłam zdjęcia innych wzorów i szydełkowych elementów i ich schematy graficzne. W końcu jestem ze swojego wyboru zadowolona. Pozostaje mi tylko wykonanie tej robótki. A więc do dzieła. Zdjęcia własne orzaz z Robórek ręcznych Nr1 z 1994 roku i  z internetu.








3 komentarze:

  1. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We have the pleasure to accept your blog in the division: POLAND
    With the number: 1659
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Friendly
    Chris
    For other bloggers who are reading this text just register
    Http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland___________1659%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    Http://nsm08.casimages.com/img/2015/11/09//15110911001818874513735082.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    ++++++
    Cześć!
    Witamy w "Spisie Blogspot"
    Cieszymy się, aby zaakceptować swój blog w dziale: POLSKA
    o numerze 1659
    Mamy nadzieję, że poznacie naszą stronę internetową z was przyjaciółmi,
    Zaproś swoich znajomych, dając im "nagrodę katalog"
    Jest to jedyny sposób, aby rozwinąć miejsce.
    Aktywność jest tylko przyjazne
    Ważne! Pamiętaj, aby śledzić na naszym blogu. dziękuję
    Miłego dnia
    przyjazny
    Chris
    Dla innych blogerów, którzy czytają ten tekst się zarejestrować
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland___________1659%20Members
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    Dziękuję za wyrozumiałość
    ++++
    Pobierz specjalną cenę "wielokrotnie Directory" na swoim blogu! komplementami
    Z poważaniem
    Chris
    Przyjemność zaoferować stopień na swojej stronie
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/11/09//15110911001818874513735082.png

    Zaproś swoich znajomych do przyłączenia się do nas! dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się imponująco. Ty jesteś pracusiem, więc pójdzie łatwo. Ja robię serwetę z 67 elementów i nie wiem kiedy zakończę. W międzyczasie robię też inne rzeczy.Nie umiem tak przysiąść do jednej robótki. Czekam na końcowy efekt. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, ze stworzenie tego obrusa zajmie mi jednak sporo czasu. Ale jestem na takim etapie zycia,że mogę robic wyłącznie to, co robic chcę. Nie mam codziennych obowiazków wobec rodziny, nie mam juz działki,o ktorą trzeba dbać, więc jestem bardziej wydajna w szydełkowaniu, na co Ty zapewne nie masz zbyt wiele czasu. Pozdrawiam cieplo i dzięki, ze tu zagladasz.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.