poniedziałek, 23 stycznia 2017

Szydełkowa Wielkanoc

 Szydełkowych koszyczków, na tym blogu dostatek. Ale zawsze chce się mieć jakieś nowe schematy, wielkanocnych, szydełkowych drobiazgów. A, że lubię pomagać, szczególnie początkującym szydełkowiczkom, to zamieszczem, jak kazdego roku , kilka nowych propozycji.. Zainteresowane Panie zapraszam także na moją tablicę pt. "Wielkanoc", na  moim zbiorze  w Pinterest. Link w górnym pasku bloga.  Sama rozpoczęłam już wykonanie wielkanocnej "jajeczkowej" serwety, na mój stół. Nie ma tu jej schematu, bo to moja tajemnica. Po ukonczeniu robótki, zamieszczę jej zdjęcie wraz ze schematem graficznym. Zdjecia, żródło: Pinterest.









2 komentarze:

  1. Ja też powoli przymierzam się do Wielkanocy, pierwsze próby mam już za sobą. Skuszę się na koszyczek, jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzory i schematy, akurat planuję zrobić jakieś ozdoby świąteczne. Na pewno skorzystam z tych schematów. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.