sobota, 14 marca 2020

Serwety wielkanocne



Oto kilka najładniejszych serwetek na  świąteczne  wielkanocne stoły.  Zamieszczam też  schematy graficzne   tych serwet i zapraszam do ich wykorzystania w swoich  szydełkowych robótkach. Są serwetki z motywami kwiatów wiosennych jak konwalia. tulipany czy narcyzy. Są też serwetki z zajączkami. W zasobach  swoich  mam też serwetki z kurkami, kogutami, kurczątkami. Chętnie się tymi wzorami podzielę.Na tym blogu, we wcześniejszych postach, jest jeszcze sporo innych serwetek na tę szczególną okazję. Zdjęcia, zródło  Pinterest














2 komentarze:

  1. Rany jak Ci to wszystko wychodzi! ja cos probuje ale caly czas wychodzi mi jakos krzywo... Ile czasu sie tego wszystkiego uczylas? Nie wiem czy to brak talentu czy zwyczajnie calej jestem zielona:D Ostatnio probowalam zrobic tez cos z takich wloczki baewlniane i tez klops.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie trać nadziei, Anitko!. Mnie też nie zawsze wychodzi. A i wzory i schematy czasem są żle zaprojektowane. Ja... do tego...cierpliwość mam wręcz anielską. A od kiedy się uczę? Chyba od dziecka.Zaraziłam się rękodziełem, szydełkiem , szyciem, haftem , drutami od swojej ś,p Mamy i tak mam do dziś. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.