wtorek, 10 marca 2020

Jajka w szydełkowych koszulkach


 Postanowiłam trochę poeksperymentować przy tworzeniu  szydełkowych koszulek na jajka wielkanocne.  A stało się  to za sprawą znalezione go w necie zdjęcia, które  jest umieszczone na pozycji trzeciej. Wpadły mi oko owe  chabrowe jajeczka z koszulkami..., jakich nie spotyka się   necie.  Projekt pochodzi z jakiegoś czasopisma  z szydełkowymi robótkami. Jajeczka są zapewne z plastikowe lub styropianowe, zabarwione na kolor niebieski. Ale koszuleczki szydełkowe na nich, są  niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. Wykorzystałam   więc  swoje dyngusowe jajeczka, by wypróbować  ten wzór.  Myślę, że gdy  zgromadzę odpowiednie  materiały do tej pracy potrzebne, to powstaną cudowne zawieszki na gałązkę wierzby lub  na okna. A moje dwa jajeczka z koszulkami   wykonanymi na wzór tego pomysłu, są na zdjęciu niżej. Te obok, to wzory tradycyjne, najczęściej spotykane i trochę już się  opatrzyły. Nowości zawsze są najbardziej interesujące.
A to projekt  koszulek z gazetki.
To mój eksperyment
Tu także jajeczka styropianowe, które wykorzystam  jako zawieszki na gałązkę wierzby w wazonie.

To jest podkładka  pod kubek w wykonaniu  mojej córki Iwony.







2 komentarze:

  1. Fajowo wyglądają jajeczka tak ubrane, ciekawie i pięknie. Córka również bardzo zdolna. Pozdrawiam Was serdecznie. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajeczka, super na kolorowym podkładzie. Tęsknię za wiosną.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.