piątek, 13 marca 2020

Serwetka z zajączkami


Podczas poszukiwania odpowiedniego pomysłu serwetki do koszyczka ze święconką,  zaczęłam  szydełkować tę oto, piękną, wielkanocną serwetkę. Po  wykonaniu jej sporej części, zorientowałam się, ze będzie za duża do koszyczka. Ma bowiem  średnicę....aż 40 cm, choć  została wykonana  z nici cienkich, szydełkiem nr.1.  Wzór  tej serwetki jest naprawdę atrakcyjny, więc cieszę się, ze powstała. Wykonana z ładnych , białych bawełnianych nici merceryzowanych wygląd elegancko i jest dekoracyjna.  Ponieważ już w ubiegłym toku zrobiłam sobie inna, żółtą, jajeczkową serwetkę wielkanocną, ta jest mi zwyczajnie niepotrzebna. Przeznaczam ja na sprzedaż . Będzie  wyświetlona w moim butiku na platformie Pinterest,  w profili ...biznesowym... Ha..., ha.., ha.., biznes ...na cztery fajery,  A tu link do mojego ...biznesu... pl.pinterest.com/lucynasiring/









A to serwetka w innym wykonaniu. Zdjęcie pochodzi z zasobów Pinterest.

2 komentarze:

  1. Śliczna serweteczka i wzór i kształt na czasie.
    Bardzo mi się podoba, chapnęłam schemacik, dzięki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Schemacików mam więcej. Zapraszam Cię Elżbietko na mój profil w Pinterest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.