środa, 10 lipca 2019

To jest... to. Wersja robocza.

 Pomysły przychodzą w ... nocy, jak się zamknie oczy.  Ta wersja  świątecznej podkładki na bożonarodzeniowy stół  przypadła mi do serca. Wygląda rewelacyjnie. Jest jedyna w całym necie. Nikt takich podkładek nie będzie miał. To oczywiście mój ... pomysł.  Teraz  należy  kupić  włóczki bawełniane w odpowiednich kolorach i... rozpocząć  szydełkowanie. A podkładki będą w kolorze zielonym, czerwonym, może także w... złotym. Zdjęcia mojego autorstwa.





4 komentarze:

  1. Prześliczna, aż poczułam magię świąt ukochanych. Jedyna i Twoja, brawo. :))) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinny na sole wyglądać dobrze, gdy będą już w komplecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Magia świąt się pojawiła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.