wtorek, 9 lipca 2019

Pomysły, próby, poszukiwania...


Zauroczyły mnie  świąteczne podkładki na  bożonarodzeniowy stół. Chwyciłam więc szydełko  w rękę i z posiadanych resztek  włócz\ki bawełnianej, eksperymentalnie zrobiłam   jedną  taka podkładkę. .Ma średnicę  30 cm. Wzór  też jest dziełem   mojej improwizacji. Ale nie wiem , czy  kupię włóczkę bawełnianą i dokończę  to dzieło,  wykonując komplet  podkładek, czy może zdecyduję się  na  połączenie kolorów zielonego, białego i czerwieni. A może powstaną tylko zielone?  Mogę tak całymi dniami   szukać odpowiedniego  pomysłu..., ale nie tylko podkładki  na  stół mam do zrobienia. Zatem na razie  pozostanę przy tej jednej, bo jak zwykle dopadły  mnie wątpliwości, . czy to aby jest ta najpiękniejsza.??? Zdjęcia mojego autorstwa  i z albumów Pinterest.



..
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.