czwartek, 11 kwietnia 2019

Jeszcze jeden koszyczek...

 Powstał jeszcze jeden szydełkowy koszyczek, który  będzie  stroikiem na mój wielkanocny stół.  Przybyło też decoupagowych pisanek, bo te poprzednie, to  mój prezent dla  wnucząt. Już przed świętami nie da się niczego więcej stworzyć, chociaż w planie miałam  decoupagowe   zawieszki na okna. Jedną z nich prezentuję na  zdjęciu. Jest jeszcze nieukończona. Spoczywa  ... na patyku. Pomysłów  jest tyle, ze .... pracę nad   ozdobami..., trzeba rozłożyć w czasie, na cały rok. Teraz tylko tyle zdjęć. Więcej opublikuję pózniej. Do wykonania koszyczka wykorzystałam  schemat graficzny serwetki z  Szydełkowych Robótek - Diana, z 1992 roku. Schemat zamieszczam na zdjęciu niżej. Do wykonania koszyczków użyłam  nici bawełnianych białych, o gramaturze 565 cm w 100 gramach i szydełko nr 1,5.

















2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.