czwartek, 11 czerwca 2015

Znalezione w szafie ( 5 )


 Nie wiem sama ,co jeszcze znajdę w tej swojej szafie i w głębinach szuflad. Na przestrzeni minionych lat, zrobiłem wiele różnych serwetek, sweterków, bluzek i innych szydełkowych cudeniek, których już sama nie pamiętam. Niektóre z nich były prezentami dla innych osób i przypominają mi się tylko wtedy, gdy zaglądam do swojego archiwum. Moje zbiory archiwalne, datują się. na rok 1967 i same w sobie są ciekawe.  Zawierają propozycje i projekty różnych rękodzieł, tamtych lat, a były to lata ubogie w kolorowe czasopisma. Kiedy zrobię kilka zdjęć tych swoich starych skarbów, to nie omieszkam wyświetlić je na blogu. A te serwetki wykonałam gdzieś w latach 70-tych. Była wówczas taka moda, by czerwone serwetki, były położone na białym obrusie. Komplet składa się z bieżnika, 6 serwetek kwadratowych większych i 6  mniejszych.. Na białym obrusie, rzeczywiście bardzo ładnie wyglądały. W załączeniu, schemat koronki, zdobiącej brzegi serwetek  Foto: Lucyna Siring


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.