środa, 3 listopada 2021

Stare...wraca...

 
Kto pamięta początek lat 90 - tych... i te  Sandry , Sabriny oraz Stricki Schicki...to na pewno wie, ze stara moda wraca. A wraca, bo w albumach Pinterest pojawiło się sporo zdjęć tych starych projektów  dzianinowych. Dawne modele miały w tamtym czasie swój urok i niebywałą elegancję.  Ale czy dziś dawna moda chwyci nas za serca? Trudno powiedzieć. W latach 90 - tych ub. wieku sporo dziergałam na drutach. i miałam kilka  fajnych sweterków w tym stylu. Szkoda, ze wtedy nie mogłam ich sfotografować. A  prezentowały się fajnie. I dziś można z tych pomysłów czerpać garściami.  Podobno moda jest dwa razy śmieszna. Wtedy gdy wchodzi...i gdy wychodzi.  Teraz jedynie nie obowiązują te ramiona wypchane poduszkami...ale cała reszta ...jest do przyjęcia. Proszę   sobie pooglądać...te stare propozycje.

















2 komentarze:

  1. O kurcze...hihi Mamy w domu parę tych gazet, dokładnie te wzory, no wiele z nich. Ja bardzo lubię te stare zdjęcia, swetry, mają w sobie duszę, są odważne, takie inne. No ja lubię i nie raz chcę zrobić sobie sweter takie właśnie z tych lat. :) Mega fajnie było obaczyć te zdjęcia, mam do nich sentyment. Dawno już nie oglądałam tych gazet, mega miłe wspomnienia zbudziłaś. :) Pozdrawiam i dziękuję. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem rozkochana w tej sweterkowej modzie lat 90 - tych. Mają swoją klasę i elegancję oraz ciekawe wzornictwo. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.