czwartek, 11 listopada 2021

Design by Lucyna Siring /Nr.2/ Projekt autorski

 

Moja kolejna propozycja  szydełkowych zawieszek na choinkę. Jest to szydełkowa śnieżynka i dzwoneczek. Trzeba trochę wysiłku włożyć na stworzenie nowych projektów, gdyż używanie do tworzenia szydełkowych ozdób choinkowych wciąż tych samych wzorów, staje  się nudne i  nieciekawe. Dlatego  sporo  osób szydełkujących  stara się   zaproponować nowe wzory, byśmy mogli    wzbogacić wystrój  świątecznego drzewka. Ja również lubię  szydełkowe eksperymenty i tworzenie nowych wzorów. Oto  moja propozycja, już  druga. Wykonałam  te zawieszki  przy użyciu szydełka tunezyjskiego. Do tych ozdób choinkowych  postaram się tworzyć schematy graficzne i być może  opis  wykonania.  Jest to mój wzór autorski i stanowi on moja własność intelektualną. Na  ostatnich dwu zdjęciach  moje dotychczasowe propozycje  choinkowych zawieszek, w tym komplet 10 - ciu zawieszek kolorowych. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.