sobota, 5 października 2019

Szydełkowe Boże Narodzenie 2019 r


Prawdę mówiąc, już mi się nie chce tworzyć szydełkowych ozdób na moją duża choinkę, bo mam ich sporo w swoich zasobach. Ale kiedy widzę tyle  nowości  w  tym dziele, tyle wspaniałości, to  myślę, ze przydałoby  się  odnowić  i swoje     już nieciekawe   ozdoby.  Pojawiły się już nowsze i bardziej atrakcyjne wzory  szydełkowych śnieżynek.  Gwiazdy i  inne dekoracje na czubek choinki są wręcz przepiękne.  Zachwycają najnowsze pomysły na szydełkowe dzwoneczki, bombki  czy anioły.   Jest tego tak dużo, ze trudno  te wszystkie cudeńka, ogarnąć   wręcz   w jeden wieczór. Ale  to wszystko kusi by chwycić za szydełko  i nici i stworzyć    nowe , choinkowe dekoracje. Zdjęcia, żródło> Pinterest






















To jest moja wersja dzwoneczka. Jest  troche większy.
To jest moja szydełkowa wersja tego ostatniego dzwoneczka , odtworzona ze zdjęcia.  Rozpoczynamy od  6-ciu oczek łańcuszka  połączonych w kółeczko oczkiem ścisłym. Następnie wykonałam pętelkę  z 60-ciuoczek łańcuszka  zamocowując go oczkiem ścisłym  po drugiej, przeciwległej stronie kółeczka. Następnie należy wykonać   6 par słupków przedzielanych  trzema oczkami łańcuszka... i to jest początek  dzwoneczka.

13 komentarzy:

  1. Love your work beautiful bells do you have a patterns for sale thank you

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mam schematu graficznego tego dzwoneczka. Nie ma go w sieci. Odtworzyłam go ze zdjęcia. Nie jest to trudne.

      Usuń
  2. Przepiękne robótki pewnie skorzystam z pomysłów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pracę czy znajdę gdzieś wzór na Dzwoneczek z elementów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, schematu graficznego tego dzwoneczka nie mam. Odtwarzam go ze zdjęcia. Choc trochę go zmodyfikowalam, bo był trochę za maly w mojej wersji. W postach bozonarodzeniowych z ostatnich lat mozna znależc zdjęcia tego dzwoneczka w moim najnowszym wykonaniu. Zapraszam.

      Usuń
  4. Czy można prosić wzór dzwoneczka kwiatków?

    OdpowiedzUsuń
  5. Interessa anche a me schema cpana a fiori.. Si può avere?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety..., nie go mieć, bo to jest inspiracja a nie mój projekt. Wzór jest niezwykle prosty i mozna go odtworzyć nawet ze zdjęcia. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bonjour,j aimerais avoir un graphique des cloches si possible,avec des explications merci,vous faites de très belles choses.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mam schematów graficznych dzwoneczków. PDF ostatniego dzwoneczka dostępny jest na Eytsy.com

      Usuń
  7. Lucynko piękności wychodzą z pod Twoich rąk. Jutro postaram się zrobić ten dzwoneczek z kwiatków, może mi się uda 😊😊
    Pozdrawiam serdecznie 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się uda. Jestem tego pewna. Trzeba jeszcze mieć styropianowego dzwoneczka, by na nim ukształtować dzwoneczek szydełkowy po uzyciu krochmalu lub innych usztywniaczy.

      Usuń
  8. Piękności śliczności 😊😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.