niedziela, 27 października 2019

Bombki w stylu wiktoriańskim


 To, że na choinkę można tworzyć  szydełkiem różne ozdoby, wiadomo  nie od dziś.  Ale należy też powiedzieć, ze sztuka ta wciąż się udoskonala i  tworzyć można coraz to piękniejsze  choinkowe bombki a nawet arcydzieła tej sztuki, czego przykładem są te zdjęcia. Moje szydełkowe ozdoby na choinkę  są już  mocno sfatygowane i... przestarzałe, bo wykonane ileś tam lat temu.  Musiałabym  te zasoby odnowić, stąd staram się zgromadzić na blogu jak najwięcej inspiracji z tym przedsięwzięciem związanych. Jak każda  rozmiłowana w szydełkowej sztuce kobieta, czasu mam  niewiele, ale   może  kiedyś mi go starczy na spełnienie swoich szydełkowych marzeń..., choć  w tej chwili  moją uwagę zajmuje... szycie dla dzieci. Zdjęcia, żródło..., albumy Pinterest
 A to są moje wiktoriańskie bombki..., jeszcze w wersji roboczej.

















2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.