czwartek, 27 października 2022

Szydełkowe zawieszki na choinkę 2022 r.

Kliknij na obrazek z napisem Etsy.com. Tam znajdziesz pdf z opisem wykonania dzwoneczka w jęz .polskim i angielskim.

Chociaż już zarzekałam się, ze więcej nie sięgnę po szydełko  i kordonek, by stworzyć nowe zawieszki na choinkę, to zawsze człowieka najdzie jakiś pomysł..., no i musi...coś nowego stworzyć. Tym razem jest to zawieszka w postaci  szydełkowego dzwoneczka, złożona jakby z dwu dzwoneczków, choć tak naprawdę, jest to jeden dzwoneczek. A pomysł się narodził. kiedy to kombinowałam jakby tu przechować  swoje zawieszki z ubiegłych lat, by nie zajmowały dużo miejsca a przechowały się w idealnym stanie. wtedy to właśnie postanowiłam   przechować jak to widać na zdjęciu niżej. Kiedy ostatnio zajrzałam   do pudełka z tymi zawieszkami, pomyślałam, ze spróbuję stworzyć dzwoneczek  jakby podwójny. I tak właśnie powstał nowy model zawieszki o podwójnym  brzegu, co widać na zdjęciu pierwszym. Ponieważ dzwoneczek, to on..., samotny pan, stworzę dla niego  do pary jeszcze szydełkową śnieżynkę, lub jak kto woli...gwiazdkę o podwójnym brzegu. Sama jeszcze nie wiem jak  się ona będzie prezentowała, bo mam ją dopiero w swojej wyobrażni. Ale na to  potrzeba czasu, zatem proszę swoich Gości o cierpliwość. A tymczasem zapraszam Was do oglądania  zdjęć szydełkowego dzwoneczka. A za jakiś czas pojawią się tu też zdjęcia szydełkowej śnieżynki. Zapraszam do obserwowania  moich poczynań.


 

Także w wersji czarno - białej











11 komentarzy:

  1. Boski. Dzwoneczek, ale ja też widzę lilię, a nawet magiczny parasol. Hehe Fantastyczny jest, bardzo unikalny, boooooski.
    Niech praca nad śnieżynką będzie Cię bardzo cieszyć. Przytulam i życzę miłych dzionków. :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak. Natura zawsze dostarczała nam inspiracji. Dzieki za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciao ma la spedizione???
    Vorrei farla è stupenda.
    🦋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowny opis po polsku, ilustrowany zdjęciami udostępniam za opłatą na blogu Made at home -boutique. LInk do tego bloga w prawym pasku tej strony.

      Usuń
  4. Piękny proszę zdradzić jak go wykonac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to mój autorski projekt stworzony do sprzedaży w postaci pdf na Etsy,com w sklepię Vintage4Lady.. Zapraszam.

      Usuń
    2. Czy mogę prosić o link do tego sklepu? Chciałabym zakupić wzorek.

      Usuń
    3. Witam. LInk do sklepu zamieszczony jest w prawym pasku tej strony. Proszę klikać na obrazek z napisem Etsy.com...a otworzy się nasz sklep Vintage4
      lady, gdzie niebawem pojawi się pdf z opisem wykonania dzwoneczka, ilustowany zdjęciami , rząd po rzędzie. W razie trudności, służę pomocą w każdej chwili.

      Usuń
  5. Dobrý deň, prosím, nemôžete mi poslať návod na háčkovanie zvončeka a hviezdičky. ĎAKUJEM veľmi pekne. S pozdravom Vierka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PDF z oposem wykonania zamieszczony jest na platformie Etsy.com w sklepiku Vintage4Lady. Kliknij na obrazek z napisem Etsy.com..., a otworzy Ci się sklep Vintage 4lady, gdzie kupisz pdf z opisem wykonania dzwonka w jęz. polskim i angielskim. Zapraszam

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.