poniedziałek, 31 października 2022

Dzwoneczek i jego gwiazda.

Opis wykonania tego dzwoneczka jest dostępny w postaci pdf, w butiku Vintage4lady na platformie Etsy.com. Kliknij na obrazek z napisem Etsy.com w prawym rogu a wejdziesz do tego butiku i zobaczysz pdf z opisem wykonania dzwoneczka. Zapraszam
 
Pan dzwoneczek nie jest już samotny, bo stworzyłam dla niego gwiazdę. I od tej chwili , ta para szydełkowych zawieszek może   przyozdabiać każde  świąteczne drzewko. Różnica w kolorze wynika z tego, że pierwowzory  wykonuję z resztek kordonków..  skoro para w komplecie, zapraszam do obejrzenia zdjęć...
Oto gwiazda pana dzwoneczka.


.








4 komentarze:

  1. Piękna parka na choinkę, zazdroszczę Pani talentu (w dobrym słowie tego znaczenia). Ja nie umie tak z głowy robić , tylko ze wzoru🙂. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Z głowy się robi, gdy ma się już wielką wprawę w szydełkowaniu. A ten wzór, wbrew pozorom , jest bardzo łatwy do zrobienia.. A jeśli kiedyś uda mi się narysować wzory graficzne tej pary, to je Pani udostępnię, by mogła Pani takimi zawieszkami ozdobić swoją choinkę Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Dobrý deň, prosím, nemohla by ste mi poslať návod na háčkovaný zvonček a hviezdičku? Budem rada, ak si ju uháčkujem a ozdobím svoj stromček, veľmi sa mi páči. ĎAKUJEM veľmi pekne, s pozdravom Vierka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opis wykonania dzwoneczka jest dostępny w formie PDF na platformie Etsy.com w butiku Vintage4lady. Zapraszam serdecznie do odwiedzenia . Link do tego butiku znajduje się w prawym górnym rogu tej strony.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.