niedziela, 13 marca 2022

Mój pierwszy szydełkowy bieżnik na stół


 
Czas rozpocząć pracę nad szydełkowym bieżnikiem na stół. Jak dotąd, nie mam żadnego, a bardzo lubię, gdy na obrusie położony jest długi bieżnik, opadający po obu stronach stołu. Nad moim  bieżnikiem trzeba trochę popracować, bo i stół jest nie mały, a raczej nie krótki, bo to stół owalny o długości 160 cm, gdy jest złożony. A pomysłów na bieżniki mam co najmniej kilka, na różne okazje. Ten  przeznaczony jest do użytku codziennego. Wybrałam taki model o nieregularnych brzegach, bo mi się spodobał. A wzorów takich, dziś modnych bieżników jest sporo. Oto, co  znalazłam jeszcze  w  internecie,  też zachwyca i inspiruje. Dziś tylko tyle. Gdy pojawią się nowe pomysły  bieżników, zwłaszcza na świąteczne okazje, z całą pewnością je tu zaprezentuję. . Ten wykonuje z nici marki Cable, bawełnianych w kolorze beżu o gramaturze 660m/100g, szydełkiem nr1,5. 





Niestety, nie udaje mi się przesłać ze zbiorów Pinterest, schematu graficznego tego bieżnika. Jest wojna i  ...utrudniają... Ale  wprawne w szydełkowaniu osoby , zrobią  go ze zdjęcia.
Jednak kto szuka, to zawsze coś znajdzie choć to wymaga czasu.

Schemat graficzny brzegu bieżnika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.