wtorek, 16 listopada 2021

Jeszcze zawieszki na choinkę. Projekty autorskie


Dziś  skromnie, bo  przy tak ponurej pogodzie, zdjęcia   nie są zbyt udane. Ale nie chce zwlekać z ich wyświetleniem do dnia, kiedy  zaświeci słońce, bo się na to tak szybko nie zapowiada..., a mam inne zajęcia w swojej rękodzielniczej kolejce. A to są  kolejne dwie pary  choinkowych zawieszek,  mojego pomysłu.  Ciekawa była, czy z wiatraczkowego wzoru da się   wyszydełkować  śnieżynkę i dzwoneczek. I dało się. Oto są na zdjęciach. Druga para, to  śnieżynka oparta na    sześciokącie tzw, rozetka. Użyłam tu  zgrubień  przy zastosowaniu szydełka tunezyjskiego. Teraz pozostały mi do napisania  opisy ich wykonania,  no i jeśli mi się uda, to także odręczne narysowanie schematów graficznych.. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


  






 












4 komentarze:

  1. Witam są przecudne, jak wszystkie Pani pracę. Czy byłaby możliwość otrzymania wzorów tych cudeniek?
    Pozdrawiam serdecznie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jak dotąd nie stworzyłam jeszcze wzorów graficznych tych choinkowych zawieszek, gdyż są to moje autorskie pomysły. Pracuję nad schematami graficznym oraz słownymi opisami swoich projektów. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Są może dostępne wzory do tych piękności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje prace autorskie. Niestety nie ma do nich wzorów. Wzory są...w mojej pamięci. Pracujemy na słownymi opisami wykonania., ilustrowanymi zdjęciami. Będziemy sukcesywnie je udostępniać na Etsy.com w butiku Vintage4lady, w postaci PDF, gdzie za grosze będzie takie opisy nabywać.Link do sklepu jest zamieszczony w prawym pasku tego profilu.Lecz to jest też praca żmudna. Zapraszam

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.