piątek, 1 stycznia 2021

W poszukiwaniu najpiękniejszej...

 
W poszukiwaniu najpiękniejszej szydełkowej śnieżynki prześledziłam  wiele stron. jak to zwykle bywa, najbardziej interesujące   zawsze są...nowości. Ostatnio  bardzo modne w wykonywaniu szydełkowych śnieżynek, czyli zawieszek na choinkę  inspirowanych płatkami śniegu jest stosowanie elementów  szydełka tunezyjskiego, lub...reliefowego, jak kto woli. Znalazłam kilka modeli  takich śnieżynek,  autorstwa znanych projektantów.  Dwa z tych projektów ...odtworzyłam, co  w tym właśnie poście chcę  Wam., pokazać.   Aby odtworzyć więcej   modeli...zabrakło mi resztek odpowiednich ni nici... Ale tez  moje  szydełkowe hobby nie polega jedynie na odtwarzaniu różnych szydełkowych rękodzieł ponieważ ....mam również swoje własne ...pomysły, które chce realizować. A  mój nowy pomysł na  śnieżynki i dzwoneczki, czyli moje najnowsze  choinkowe zawieszki  przedstawię w następnym poście. W tym  zajmę się  tymi...ostatnio najmodniejszymi.   Dołączę też dostępne mi schematy graficzne tych  modeli. 

To jest schemat śnieżynki wykonanej przez mnie z nici żółtych.



To jest schemat  gwiazdek różowej i wrzosowej, wykonanych przeze mnie.








           


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.