wtorek, 19 stycznia 2021

Najpiękniejsza 2020r

 


To pewno już  ...uzależnienie. Nie mogę się powstrzymać  od wypróbowywania najnowszych wzorów  śnieżynek.  Tym razem  odtworzyłam tę najpopularniejszą w sezonie 2020. Jest to ta sama  śnieżynka w dwu wersjach.  Maja różne   koronki brzegowe. Ta różowa  wydaje mi się być bardziej atrakcyjna. Schemat zawiera elementy szydełka tunezyjskiego, które jest ostatnio wykorzystywane do tworzenia śnieżynek przez projektantki.  Model tej śnieżynki jest niezwykle uroczy i delikatny. Także trochę skomplikowany w wykonaniu.  Zamieszczam  w poście także schemat   tej śnieżynki, Może ktoś skusi się na jej wykonanie. Na zdjęciach widoczne są też  życzenia moich ukochanych wnuczek, przesłane mi , gdy tak srogo ostatnio chorowałam przez cały grudzień na grypę. Na szczęście,  nie był to Covid - 19, którego w mojej miejscowości   ...praktycznie...nie ma.





Kartki z życzeniami od moich wnuczek dzieci  w życzeniach są szczere i spontaniczne.







2 komentarze:

  1. Bardzo ładne te gwiazdki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. To jest projekt znanej dizajnerki Julii Hart. Chciałam koniecznie tę snieżynkę odtworzyć bo właśnie..., jest bardzo ładna i możnaby porzucić juz te opatrzone ..., białe gwiazdki. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.