wtorek, 15 września 2020

Zawieszki na choinkę c.d.n.....


Wpadłam w zawieszkowy ciąg... , nie wiem kiedy się z niego wydostanę. Tyle przy tym pracy, ze głowa boli. Ale  muszę to zrobić, bo się zwlecze, to nie uciecze, zwłaszcza robota do wykonanie. Te małe  dzwoneczki i gwiazdki  odkurzyłam, wyprałam i usztywniłam, czy...zblokowalam. Jak kto woli. Muszę jeszcze dorobić  10 sztuk małych snieżynek. Zdjęcie jednej z nich , na zdjęciu niżej. To wszystko przyda się mojej rodzince  ma małą choinkę., taka z 80 cm wysokości. dzwonki  zazwyczaj mają wysokość   9 lub  7 cm.  Podobne  są wymiary średnic śnieżynek. Na zdjęciach niżej  ...ich suszenie na balkonie.
 To najnowszy model śnieżynki o średnicy  9 cm.
To dzwoneczki wysokości  7 cm, czyli małe na małą choinkę. Tu jeszcze nie wszystkie. Reszta  schnie na balkonie. NO i ta jedyna mała śniezynka  o średnicy  6 cm
To są jedne z pierwszych moich snieżynek. Domagały  się odświeżenia.



A tu suszą się  wiktoriańskie bombki. Trzeba je  jeszcze udekorować.
Suszą się usztywnione następne dzwoneczki. Niestety mama tylko dwie  styropianowe formy.
Wszystko razem.
To ta mała sniezynaka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.