czwartek, 10 września 2020

Szydełkowe zawieszki na choinkę 2020 r.


 Postanowiłam odświeżyć wystrój mojej choinki. Stare i już  trochę szare. stare   zawieszki czas   wyprowadzić  do lamusa.  Najpierw było długie szukanie inspiracji.  W końcu się znalazła.  Piękne  szydełkowe dzwoneczki w nowej wersji. Snieżynki zrobiłam  według już wcześniej wypróbowanych wzorów. Mogę powiedzieć, ze  wyniki tej pracy są zadowalające. Nowy model dzwoneczka jest   naprawdę dobry.  Do wykonania   tych drobiazgów użyłam nici bawełnianych PYRAMID o gramaturze 565 m w 100 gramach i szydełko nr. 1.5.  Całość jest całkiem dobra. Ale to wystroju choinki jeszcze nie koniec.  Powstaną jeszcze bombki w stylu wiktoriańskim. Lecz  na to trzeba jescze trochę poczekać. A   tymczasem  zapraszam do oglądania dotychczasowych moich dokonań.

















1 komentarz:

  1. Przepiękne ozdoby choinkowe. <3 Jakie równe, do tego te fantazyjne wzory, wspaniałe, no wspaniałe. <3 Choinka z takimi ozdobami będzie zjawiskowo wyglądać, już sobie wyobrażam, już ją widzę. hehe Pozdrawiam serdecznie. :))) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.