wtorek, 25 lutego 2020

Tulipanowa serweta


Żeby tylko zacząć  jaką robótkę..., to w końcu uda  się ją  wykonać  kiedyś do końca. Moja tulipanowa serweta  też  już przybrała realny kształt.  Dobrałam schemat koronki i ją już wykonałam. A serweta  jest duża. Ma wymiary 80 cm x 80 cm. Z koronka ...chyba więcej. Teraz krzyżykami muszę wyhaftować tę wiązankę tulipanów, jaką  wyświetlam na zdjęciu pierwszym.  Ale jeszcze  nie  zakupiłam muliny. Haft krzyżykowy...uwielbiam. Ostatnia moja serwetka  wykonana tą techniką, ma już swoje lata.  Ale jest jeszcze w użytkowaniu.  Ta będzie  zdobiła  wielkanocny stół, choć nie tylko. A chciałabym  jeszcze wyhaftować świąteczną serwetę z gwiazdą betlejemską. Schemat  jej też gdzieś tu się znajduje. Zdjęcia z netu i moje, własne.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.