czwartek, 6 lutego 2020

Świąteczne poduszeczki


 Miałam je ukończyć na święta Bożego  Narodzenia, gdyż są  to szydełkowe poduszki zdobione  motywami owoców  i liści ostrokrzewu, uchodzącego za  symbol tych świąt. Nie udało się, nie zdążyłam, jak to przed świętami. A teraz już zupełnie na  luzie prezentuje duży postęp tej robótki. Podusie będą uzupełnienie mojej świątecznych bożonarodzeniowej aranżacji  pokoju. Są własnie  przygotowywane na moje fotele. I  jak zwykle, zniecierpliwiona,  już  chciałabym mieć je ukończone. Ale jeszcze to chwilę potrwa. Więc do zobaczenia ... za chwilę..., bo jeszcze trzeba będzie uszyć powłoczki z materiału i przyszyć do nich te szydełkowe koła z ozdobnikami.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.