sobota, 15 lipca 2017

Siateczkowy bieżnik na ławę.


 Wahałam się czy  zacząć tę robótkę, bo na zdjęciu, w " Robótkach" Diany, ten siateczkowy bieżnik wygląda bardzo niepozornie. Ale praktyka dowodzi, ze klasyczne i tradycyjne wzory, to zawsze piękno i elegancja.  Zrobiłam ten bieżnik na swoją ławę i... jestem z niego zadowolona. Ozdobiłam go jedynie koronka własnego pomysłu, co dodało mu uroku. Bieżnik ma wymiary 100 x 45 cm.  Wykonałam go z nici bawełnianych, merceryzowanych  Cable 5,  o gramaturze 330 m/50g, szydełkiem nr 1,5. Usztywniony i napięty, prezentuje się  pięknie. Polecam ten projekt tym Paniom, które lubią klasyczna elegancję. W poście umieściłam też zdjęcia kwiatów z ogrodu mojej przyjaciółki, u której gościłam na imieninach. Na końcu posta znajduje się zdjęcie schematu graficznego tego bieżnika. Zdjęcia: Lucyna Siring i  Robótki tęczne" - Diana.











10 komentarzy:

  1. Śliczny i idealnie wykonany, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że tu zaglądasz i komentujesz. Pozdrawiam. :0

      Usuń
  2. Piękny bieżnik i te kwiaty! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny bieżnik:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieżnik w kolorze bieli zyskał bardzo! Znam wzory, które są pierwotnie białe i zyskują na zmianie koloru. Tu jest wyjątkowo piękna metamorfoza. Wzór bardzo ładny. Rzeczywiście, dodana koronka brzegowa, zmienia , wzbogaca. Bardzo łądnie prezentuje się na stole/ławie.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is one of the winning projects of Clover handmade hook case contest. Free chart. ༺✿ƬⱤღ http://www.pinterest.com/teretegui/✿༻ ...
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  8. This particular papers fabulous, and My spouse and i enjoy each of the perform that you have placed into this. I’m sure that you will be making a really usefull I put things off too much

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.