środa, 24 maja 2017

Z różową koronką...




 Kolejna chusteczka z szydełkową koronką. Pozostała mi jeszcze jedna szpuleczka  10-gramowa, kordonka w kolorze różowym, pamiętająca miniony czas , zwany dziś czasem PRL. Czas, czasem, ale kordonki do  wykonywania  szydełkowych delikatnych koronek do chusteczek, były   naprawdę dobre. Niestety, to już ostania szpuleczka i ostatnia chusteczka  z tego, różowego kordonka. Stare zapasy zupełnie się wyczerpały.  Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale  chciałam  te chusteczkę  tu pokazać, by móc  zaangażować się już w coś innego.Koronka jest wysoka i dekoracyjna a chusteczka warta zachodu. Zdjęcia: Lucyna Siring



3 komentarze:

  1. Pamiętam takie chusteczki, mam nawet kilka w szufladzie. Twoje są śliczne i przywołują wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz. No... i ciekawe, co Ty tam masz w tej szafie??? Też chętnie obejrzę. Można gdzieś je zobaczyć? Pozdrawiam

      Usuń
  2. Lucynko nieustannie Cię podziwiam za te chusteczki. Są urocze. Mam jedną z nich i nie śmiem jej użyć. Noszę w torebce i chwalę się. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.