sobota, 5 listopada 2016

Pokazy mody szydelkowych kreacji


 "Warmia nocą malowana" - pod takicm hasłem odbył się ostatni pokaz mody w olsztyńskim CEiIK-u, szydelkowych sukien, zaprojektowanych przez  panią Bardarę Cały. OLSZTYN - to oczywiście stolica Warmii i Mazur, regionu, który jest mi szczególnie bliski, bo tam sie urodzilam,  wychowałam i dorastałam, za którym bezustannie tęsknię. Ale o pokazch mody szydełkowej chcialam tu pisać, nie o swoich sentymentach. Takie pokazy  oraganizowane sa też  w Domu Polski Wscjodniej w Brukseli. Wypatrzylam w internecie, ze także Polki w USA, konkretnie w Chicago, tez sa bardzo aktywne w tej rekodzieniczej sztuce. Kochane, to wielka satysfakcja, gdyz jesteśmy narodowymi skarbami, tak bardzo utalentowanymi. . Te zdjecia, pochodzą z pokazu mody sukien szydełkowych,  Barbary Cały z Olsztyna.Wiecej mozna zobaczyć w internecie. Zdjęcia, zródło: Internet, pokazy mody szydełkowej pani Barbary Cały z Olsztyna



2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.