środa, 16 listopada 2016

Mój szydełkowy obrus na owalny stół?




Wreszcie udało mi się kupić wymarzony, owalny stół z 6-ma krzesłami.  Jest na zdjęciu wyzej. Kupiłam go "po znajomości", za niewielkie pieniądze, u kuzyna, który zajmuje się renowacją mebli, czyli  dawaniem nowego życia, starym mebelkom. Teraz powstał problem  wykonania  kilku obrusów na ten stół. Marzą mi się  i świąteczne, haftowane, i owalny szydełkowy. Nie wiem, czy Wy tez tak macie, ze kiedy dochodzi do wyboru szydełkowego wzoru, to powstaje  problem, wielki jak góra, nie do przebycia. Kiedy normalnie podoba mi sie wiele wzorów, to nagle nie mogę wybrać żadnego, bo kazdy nie jest zbyt dobry, by zastosować go do wykonania obrusa na... MOJ STÓŁ!!! Zdjęcia, żródło; Internet. Zdjęcie stołu; Wojciech Siring




2 komentarze:

  1. Wszystkie serwety są piękne, ja wybrałabym ten drugi albo ostatni filetowy wzór, a najlepiej wykonać dwa;):):)
    Pozdrawiam i życzę zadowolenia z wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne te obrusy, ale ten pierwszy jest podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.