niedziela, 31 stycznia 2016

Ażurowo-dzianinowa tunika

 W marcu br. minie zaledwie 2-gi rok od dnia, kiedy powstał ten blog. Początki nie były łatwe. Zwłaszcza, że nie znana mi była wiedza z zakresu obsługi komputera. Ale dałam  radę. :):):) Teraz z wielką przyjemnością witam na moim blogu, wszystkich moich wspanialych Obserwatorów i Gości. Internet jest dla mnie wciąż nierozpoznanym żródłem, wielu wspaniałych inspiracji. Jak chociazby ta dzianinowa, azurowa tunika. Jest wykonana pięknym wzorem, przyciagajacym spojrzenie. Trudno pozostać obojętną na takie piękno. A skoro już mam schemat graficzny wzoru, to wejdzie ona do mojego rekodzielniczego repertuaru. Rzeczywistość bowiem zmusza mnie do podjęcia działań na rzecz wzrostu stanu mojego konta w banku A tylko rzeczy piękne i niezwykłe są w stanie zainteresować potencjalnego klienta. Zdjęcia, żróło: Internet.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.