wtorek, 5 stycznia 2016

Czerwony Kapturek i trzy kolory


Zajrzałam do statystyk ogladalności moich postów na blogu. Pierwsze miejsce ma post pt." Jak wycenić rękodzieło? " To mnie akurat wcale nie dziwi. Ale drugie miejsce w oglądalności zajmuje post  pt. " Szydelkowe koszyczki ", czym jestem zaskoczona. Jeśli istnieje tak duże zapotrzebowanie na schematy szydełkowych koszyczków, to postaram się je zaspokoić, bo są tak piękne niektóre z nich, że warto je tu wyświetlić. Ale to wkrótce. Dziś mam coś dla osób lubiących haftem krzyzykowam, malować obrazki. Jest to schemat bajkowej postaci  z bajki pt. " Czerwony Kapturek ". Piękny prezent dla każdego dziecka. Niżej wyświetlam przepis na witaminową, zdrową, odżywczą sałatkę, "Trzy kolory". Zdjęcia, żródło: "Poradnik domowy" z 1992 r i " Chwila dla Ciebie".


1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.