sobota, 19 grudnia 2015

Szydełkowa gwiazda betlejemska


Zainspirowała mnie poduszeczka z gwiazdą betlejemską, wykonana z filcu przez włoską projektantkę. Pokazuje ją ostatnie zdjęcie. Oto wersja, jeszcze  robocza, mojej szydełkowej poduszeczki z gwiazdą betlejemską. Niestety, nie zdążę jasieczków ukończyć przed świętami, ale postanowiłam Wam pokazać stan zaawansowania mojej pracy nad tą robótką. W chwili ukończenia, zmienię zdjęcia na nowe. A póki co, mogę  zaoferować swoją pracę jedynie w wersji roboczej.  Łańcuszka nachoinkę nie zdążyłam nawet rozpocząć.Foto: Lucyna Siring oraz Internet.


3 komentarze:

  1. Poduszka wygląda rewelacyjnie czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poduszka. Zdolniacha jesteś. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna poduszka :-) Twoja wersja dużo bardziej mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.