niedziela, 27 grudnia 2015

Handkerchiefs, my passion...


Oto nowa chusteczka z szydełkową koronką, tym razem w kolorze pasteli. Powstała w tzw. międzyczasie, tzn. między jedna robótką a drugą, codziennie kilka chwil  poświecam chusteczkom. Wiadomo przecież, że to moja pasja, moje ukochane zajęcie. Uwielbiam je robić i patrzeć jak powstają. Zapewniam Was, że ta najpiękniejsza jeszcze nie powstała. Zatem jestem w drodze do odnalezienia doskonałości. Ciekawa sama jestem, co jeszcze stworzy moja wyobrażnia, bo tego nie wiem nawet ja. Dziękuję  za wszystkie Wasze komentarze i życzliwe słowa. Pozdrawiam ciepło moich Gości i moje Obserwatorki  :):):) Foto: Lucyna Siring



1 komentarz:

  1. Piękna :-) Śliczny wzór i doskonałe kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.